niedziela, 11 maja 2014

Umrę za chwilę.

Hej wam wszystkim! :)

Jak mogłam się spodziewać, od nie mam pojęcia ilu tygodni nie było nic nowego. Ale to jest bardzo normalne u mnie, więc... Spokojnie :)

Cóż. Zbliżają się wakacje, i choć dla wielu jest to wspaniały czas (nie zaprzeczam że dla mnie nie), to nawał testów do gimnazjów jest wykańczający. Zakończyło się logowanie - czas na testy. Po testach - oceny. Plus wszystkie uroczystości związane z końcem szkoły. Ale cóż - gimnazjum się zbliża :)

Ale jakoś daje radę :) w końcu tak bardzo tego pragnęłam, więc nie mam zamiaru w tej chwili narzekać na to, że kończę szkołę i żegnam się z całym tym syfem :)

I oczywiście trzeba napisać jakąś ciekawszą notkę niż "o mój boże, zesram się bo są egzaminy do gimnazjum".

Więc czekajcie na jakąś ciekawszą notkę, będzie niedługo, obiecuję :)

xoxo.




2 komentarze:

  1. O Helga ma bloga *.* Uwielbiam zdjęcia z tej "sesji". Możesz założyć ( a raczej odnowić ) kanał na yt i robić tam różne filmiki ( TAGI, challenge itp. )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam nad tym - jednak nie mam na tyle umiejętności żeby... ogarniać te rzeczy ;)

      Usuń